středa 11. dubna 2018

Naděje v politice, v léčbě i v bývalé 3B

Jsem velice zvědav, jak to dopadne s novou vládou. Dalo by se o tom psát leccos, ale informace se dají najít. Jen mě udivuje, jak někdo může věřit představitelům tzv. demokratických partají, jak obviňují A. Babiše z neschopnosti sestavit vládu po domluvě s nimi. Jenže on jim nabídl dost, ale oni všichni to odmítali. Takže o čem to mluví? Jim jde jen o to, aby A. Babiše odstranili z politiky. A to by jim také nestačilo, zase totiž budou řvát, že politiku řídí A. Babiš ze zákulisí. Takže ve skutečnosti jim jde o rozpuštění a zničení celého Hnutí ANO. Pak by měli zase volnou cestičku ke svému rozkrádacímu spravování republiky.

Došel mi e-mail ze Seznamu, že bude zrušen web Spolužáci. Škoda. Před několika lety jsem založil stránku ke třídě 3B, SVVŠ Brno, Opuštěná. Pár se nás našlo, dokonce jsme se jednou ve skromném počtu sešli. A jak jsem slyšel, dalo by se nás najít více. Napsal jsem nyní třem e-mail s návrhem schůzky. Snad se někdo ozve.

V úterý 10. dubna odpoledne jsem slyšel hlasitou reprodukovanou hudbu. A brzy jsem zjistil, o co jde. Přímo z okna vidím rozsáhlé zařízení, které bylo vybudováno jen a jedině pro cikány. A to odpoledne se jich zde sešly snad stovky. Bavili se, měli tam nějakou kapelu, která pěkně řádila. Pozavíral jsem všechna okna, abych to nemusel poslouchat.


Dnes jsem absolvoval třetí chemoterapii. Čekám, jak se to do večera vyvine. Bral jsem více léků proti nevolnosti, i do krve mi dodali směs proti nevolnosti žaludku, potom teprve vlastní chemo. Už minule to dopadlo docela dobře, takže s nadějí čekám i tento výsledek

Žádné komentáře:

Okomentovat