středa 11. dubna 2012

Po Velikonocích


Oprava domu na rohu Francouzské a Hvězdové končí

V úterý jsme si vyšli na vycházku ve Starém Lískovci. Mimo jiné jsme se občerstvili v jedné zdejší restauraci. Měli zde ještě zelené pivo. Kupodivu mi chutnalo mnohem hůř než poprvé, připomnělo mi tentokrát nedávno ochutnané modré pivo. Evě taktéž nesedlo. Proto jsem se nepodivil nakonec ani této informaci, i když chuť má jinou příčinu, než může způsobit obsah nějakého barviva: Kritizují Zelené pivo Ostatně barviva se na nás smějí ze všech možných potravin, které běžně bezelstně konzumujeme.

Na počátku Velikonoc odstranili lešeni z rohového domu Francouzská-Hvězdová, takže je již lépe vidět, jak bude vypadat. Zbývají dokončit práce v přízemní části, což je patrné i na obrázku. Po Velikonocích už dokončovací práce probíhají. Přibyla dvě podlaží, takže fronta domů je výškově pěkně zarovnána. Obrázek jsem pořídil telefonem, chybí na něm vršek domu, prostě mi to nešlo. Až bude hotový zcela, vezmu si na to fotoaparát. Další stavební činnost nastala na počátku ulice. První vysoký dům po pravé straně, značně omšelý, se dočkal lešení, zřejmě dostane minimálně novou fasádu a přičlení se vzhledem k pěkně opraveným domům soukromého domova pro seniory Slunce. Vzhled tam bude kazit jen zpustlý přízemní domek, který by si zasloužil zbourat.

Po Velikonocích jsem se se ve zprávách dočetl, že „krize je zažehnána“. Pod tímto směšným označením mi bylo sděleno to, o čem jsem nepochyboval snad ani minutu, totiž že si ta sbírka trapných figur, čili přední politikové České republiky, poklepe na ramena a bude pokračovat v koalici, jako by se nic nestalo. K čemu byly ty předvedené frašky, ty vzájemné nadávky? Ledaže je předvedly nevyzrálé osobnosti, které jednají tomu přiměřeně. Jestliže ministr Kalousek před nedávnem dokázal na ulici zfackovat mladíka, který na něho pokřikoval, jen tím ukázal svou ubohost. Skutečná osobnost by na něco takového ani nereagovala. Vůbec na mě naši politici dělají chováním a projevem dojem dětinskosti. Nebo snad spíš, jak to vidí MUDr. Hnízdil, jde o rysy psychopatické? Trapní jsou všichni, nejvíce jistě předáci Věcí veřejných. Svou bezzásadní konformitou prokázali, že jim jde jen o ministerstva a výhodné posty, vše ostatní šlo stranou. Do konce volebního období jim to přinese dost, pak se po té směšné partaji nejspíš slehne zem. Ale i ostatním moc záleží na pokračování, aby dokončili důchodovou reformu, církevní restituce a leccos jiné. Všude jde o privatizaci majetku, fondů... a na kořist čekají hyeny. Rozkradeno bylo již téměř vše, do budoucna zbývá jen zvyšování DPH (20 % je jen začátek), omezování sociální, zdravotní a důchodové péče. Může to ještě něco zarazit?

Žádné komentáře:

Okomentovat