neděle 29. dubna 2012

Poslední dubnový víkend v letním hávu


V pátek jsem zašel do nové prodejny s názvem Sklizeno. Dozvěděl jsem se o ní odtud. Nachází se na Křídlovické ulici. Je zde sortiment potravin, které lze jinak koupit na farmářských trzích. Prošel jsem celou ulici ve směru od Vídeňské, prodejnu jsem našel až na konci u haly Rondo, čili u dnešní Kajot arény. V nabídce mají celou řadu produktů, od zeleniny, jablek přes kozí jogurty, spousty sýrů, hovězích klobás a dalších uzenin po pečivo, víno, pivo až po vejce, která jsem ve velikosti XXL zakoupil. Cena byla vyšší než obvykle, ale taková vejce jsem viděl málokdy. Podíval jsem se jen zběžně, ještě se tam však podívám, s tímto prodejem sympatizuji. V tento den bylo přímo horké letní počasí, zcela žíznivý jsem po vycházce skončil v chladu sklepa Rytířské krčmy při sklenici svijanského piva. 

Přímo letní počasí pokračovalo i o víkendu. V sobotu jsme se prošli po lese v Kohoutovicích, na kopci byl listnatý les řidší, patrné bylo sucho, v údolí jsme si všimli bohatší zeleně i květů. Nalezli jsme zastávku autobusu a svezli se na Mendlovo náměstí. Cesta místy připomínala silničku někde v horách. Brno má krásné okolí. Na náměstí jsme se občerstvili v Pivovarské pivnici. Nepohrdl jsem nabízeným pepřovým speciálem. V neděli  bylo počasí mixem horka a silných poryvů větru. Odpoledne jsme jeli na Kociánku za Evinou maminkou. Tentokrát se tam sešla větší rodinná společnost až po ta nejmenší pravnoučata. Maminka z toho měla radost. Děti si hrály na zahradě, dospělí si povídali v zátiší na lavičkách.

Jak jsem uvedl minule, v pátek se mimořádná schůze sněmovny zabývala jednáním o vyjádření důvěry vládě. Toto hlasování bylo samozřejmě předem domluveno. Stačilo by tedy dopoledne po pár promluvách provést hlasování. Opak byl pravda. Diskuse probíhala po celý den, vysílala ji TV stanice ČT 24. Nechápu, co to má za smysl. Jedna strana neposlouchá druhou, prostě se jen řeční do prázdna. To je ta jejich poslanecká práce, ale hlavně že se nezapomněli sami pochválit. Sám jsem  zhlédl jen zlomek diskuse, mimo jiné i premiéra P. Nečase. Jeho tlachy mě jen ujistily, že kdyby tento panák zmizel z čela státu, bylo by to pro nás zatím to nejlepší.

Žádné komentáře:

Okomentovat