pátek 13. května 2011

Konec týdne

Pejsek nepohodlí snášel trpělivě.

S přihlašováním na web, který spravuji, jsem to vyřešil. Z technické podpory se mimo jiné zmínili, abych to zkusil z jiného computeru. Stalo se a tam to bylo v pořádku. Proto jsem viděl, že základní problém je v powerbooku. Nejdříve jsem tedy smazal přislušná hesla v aplikaci Keychain, pak jsem smazal cache v browseru Safari. Nyní už přihlášení funguje, i když ne vždy. To je mi záhadou. Nicméně konečně jsem na stránky dodal další materiály. Viz rubriky Články a názory, Zajímavosti a Hymna zde.

Ve čtvrtek bylo dusno jako před bouřkou. Předpovědi počasí něco takového slibují. Ozval se e-mailem p. Chalupa, kterému jsem prodal elektrokolo. Jsou s ním doma spokojeni, paní si prý nyní konečně pochvaluje jízdu na kole. Poslal mi i obrázek ze dne prodeje ve chvíli, kdy si právě nachystal kolo k jízdě domů. Pes Bety spočívá v košíku, tašky jsou upevněny vzadu. To je možno vidět na obrázku zde v blogu. Pejsek byl opravdu hodný, v restauraci seděl pod stolem, ani nedutal. V košíku na kole to také nebylo nejkomfortnější, ale zůstal v klidu.

Ve čtvrtek večer se skutečně dalo do deště, ale v pátek bylo příjemně chladněji. Dopoledne jsem zašel do malé lékárny na Durďákově ulici. Je trochu skrytá, takže jsem si jí dřív nevšiml. Je tam pro mě příjemnější nakupování než o kousek dál v lékárně u nemocnice, o ní jsem psal dříve. Odpoledne jsme vyšli na drobné nákupy po Brně. Když jsem se vrátil tramvají k Dětské nemocnici, zašel jsem za zahrádku restaurace Pod kaštany. Tento den byla konečně po rekonstrukci otevřena. Na zahrádce je opravdu příjemné posezení s výhledem nejen na ruch okolí, ale i na panorama Špilberku, nový nábytek zahrádce prospěl.

Žádné komentáře:

Okomentovat