neděle 15. května 2011

Malé dítě často překvapí

Příjemná zahrádka restaurantu Pod kaštany


Pokračoval jsem ve vylaďování laptopu. Předně jsem odstranil lokalizaci systému, nedávno zavedenou, zjevně to prospělo. Také jsem prováděl údržbu kontrolou systémových scriptů, opravou práv apod. Stáhl jsem si na to aplikaci Cocktail. Nyní se zdá vše dobré. – V sobotu bylo dost zataženo. Cestou z Bohunic odpoledne jsem se zastavil v restaurantu Pod kaštany. Mezitím trochu sprchlo, ale pod hustými korunami nebylo nic znát. Obrázek z iPhone zde ukazuje, jak to tam vypadá. Pršet začalo až později. 

Nicméně večer jsme si vyšli do města trochu se podívat na Den muzeí. Začali jsme pozdě, takže jsme zavítali pouze na věž Staré radnice. Tísnily se tam davy, po delším čekání jsme s přestávkami stoupali nahoru. Pohled na večerní panorama Brna byl odměnou. Lidí se pohybovalo v ulicích mnoho a bavili se také různě. Škoda že není zájem v takovýto den prodloužit provoz tramvajových linek třeba do půlnoci. Cestovalo by se lépe.

V neděli pršelo od rána, bylo chladno i větrno. Až odpoledne déšť ustal a my jsme vyjeli na rodinnou oslavu do Šlapanic. Cestou jsme potkali Lenku s rodinou, takže jsme na místo dorazili ve skupině. Pobavil mě drobný rodinný příběh. Jeden z pánů vyrazil s pětiletým chlapcem Matějem v neděli do kostela. Mše malého chlapce samozřejmě nezaujala, trochu se vrtěl a rozhlížel. Starý důstojný pán promluvil shromážděné obci do svědomí na téma kněžských povolání. Zakončil to dotazem, zda si farníci myslí, že kněžské povolání do služby je v dnešní době moderní. Nastalé ticho přerušil malý Matěj, který nahlas vyhrkl: „Ne, to si nemyslím.“ Jeho doprovodu v tu chvíli v kostele do smíchu nebylo, ale později už to byla jen pěkná historka.

Žádné komentáře:

Okomentovat