středa 18. května 2011

Pohodové setkání v Pohodě

Jana a Eva
V pondělí už začalo lepší počasí. Snad vydrží, předpovědi tomu nasvědčují. Kočička Čiko mě stále navstěvuje. Chtěl jsem ji už několikrát pohostit, ale nejevila valný zájem. Dotazem na pana souseda jsem zjistil, že ji krmí výhradně granulemi. Takže na masíčko ani na smetánku ji zřejmě nenavnadím.
Zato mravencům na balkoně návnady velmi chutnají. Místo aby je vyhubily, spíš to vypadá na hostinu. Snad se kýžený efekt ještě projeví později.

Za Chvalkovicemi jsem učinil, doufám, definitivní tečku. Záležitosti jsou vypořádány, nic už s nimi nemáme. Napsal jsem ještě vysvětlující dopis majiteli a podobný dodatek do blogu. Je možno si ho přečíst zde. 

Soňa a Liba

Ve středu jsem ve městě potkal starou paní. Tichým hláskem mě žádala o peníze. Podivil jsem se. Prý má sedm tisíc důchod, nájem čtyři tisíce a prý ji nezbývá ani na léky. Nezkoumal jsem to více, zda nemá  třeba rodinu či nemůže zajít na sociálku a trochu jsem jí přispěl. Zdá se mi to vše divné. 


Odpoledne jsme zašli do restaurantu Pohoda na Štefánikově ulici. Dříve jsem tam chodíval na obědy. V tamějším pohodovém, klidném prostředí dvora, upraveného pro venkovní posezení, jsme se sešli s přáteli z nakladatelství MOBA, kde jsme oba dříve pracovali. Popovídali jsme si po dlouhé době o lecčems, co se událo, jak o osobních záležitostech, tak o našem bývalém pracovišti. Obrázky jsou z tohoto prostředí.

Žádné komentáře:

Okomentovat