středa 11. května 2011

V hospodě se domluví leccos

V pondělí hned ráno jsem musel ještě na zbytek vstupní prohlídky do zdravotnického zařízení Moje ambulance. Zapomněl jsem, že na odběr krve se má jít na lačno. No, snad i přes to budou výsledky dobré. Opět to tam probíhalo svižně, bez čekání. Hned naproti jsem se stavil na hřbitově u příležitosti maminčiných nedožitých narozenin. Pak jsme s Evou šli nakupovat zeminu a hnojivo pro azalky a rododendrony do Bauhausu. Již dříve ji prodavačka v malé prodejně špatně informovala, takže nakoupila rašelinu, která se však pro pěstování nehodí, nemá žádnou hodnotu pro růst. – Odpoledne jsem se stavil v kavárničce na Černopolní, zjistil jsem, že tam prodávají také čerstvě praženou kávu. Koupil jsem na zkoušku Costa Rica. Zdá se mi to tam dražší než na Kounicově. Navíc mě svou chutí ani vůní mě při vyzkoušení doma příliš nenadchla. Na cestě jsem potkal svou sestru Marcelu. Nemohl jsem ji po dlouhé době hned poznat. V poslední době to mezi námi vázlo, jsem rád, že jsme si nyní trochu pohovořili. Pak jsem zašel do Rytířské krčmy a majiteli jsem předal císařskou hymnu na CD, když to nešlo poslat e-mailem. Hned ji strčil do přehrávače a přehrál ji hostům. Zasloužil jsem si tak zase pivo zdarma. U stolu jsem se dal do řeči s jedním pánem. Hovořili jsme o různých věcech, jak to v takové situaci bývá, nakonec jsme se dostali až na elektrokola. V hospodě se dá domluvit leccos – slovo dalo slovo, pan Chalupa, jak se jmenuje, šel i se svým psem a zavazadlem se mnou na Francouzskou. Zde jsem mu prodal svoje elektrokolo. Psa naložil do košíku, tašky také připevnil a odjel na kole domů. Sice jsem dlouho váhal, ale nakonec jsem se rozhodl. Konečně mohu si koupit časem nové, podle situace. Zatím mě cestování na kole po Brně moc nepřesvědčilo.

Ve středu za velmi teplého počasí jsem cestoval opět pro mléko. Tentokrát žádné problémy s mincemi nebyly.  Odpoledne jsme s Evou zajeli na Kociánku za její maminkou. Je tam opravdu stále spokojená. Doma jsem zjistil, že mám problémy s přístupem na web, který spravuji. Snažím se e-mailem domluvit s technickou podporou. Celý ten problém nechápu, nejen že jsem nemohl vytvořit novou podstránku, stejnou jako dříve, ale nakonec jsem se nemohl vůbec přihlásit.

Žádné komentáře:

Okomentovat