středa 19. ledna 2011

Mléko z automatu

Automat na mléko v Novém Lískovci. Snad vydrží.

Když se objevily automaty na prodej mléka, vzbudily zájem veřejnosti. Nedávno jsem četl články, které mě velmi překvapily: článek  Zájem o prodej prý zde klesá, některé automaty se ruší, někde se jen omezuje prodej na vybrané dny. Asi je to typické pro lidskou povahu. Lidé se nadchli při novince, přijali racionální argumentaci, ale jen na chvíli. Časem vše zevšednělo, nechce se chodit někam dál, v supermarketu je přece mléko levnější, navíc pan hlavní hygienik zvedá varovně prst.  Co na tom, že to z automatu, pokud ho hned nesvaříme a držíme trochu déle, zkysá nebo po jeho svaření vznikne tvaroh, zatímco z toho ze supermarketu tvaroh nikdy nevznikne ani nezkysá, ale zkazí se, zapáchá a může se vyhodit?  Je mi z toho smutno. Už jsem viděl, že z automatu budu kupovat nejen mléko, ale i máslo a třeba i vejce. Vše čerstvé a od našich moravských zemědělců. Asi se toho nedočkám. Mléko jsem dříve nepil, nyní si beru z automatu několik litrů týdně. Zatím chodím kupovat mléko do Nového Lískovce, dodává ho tam Agros Vyškov. Přeji jim, ať vydrží.

Žádné komentáře:

Okomentovat