neděle 23. ledna 2011

Začalo mrznout

V minulém záznamu jsem se zmínil o poklesu zájmu veřejnosti o mléko z automatů. V pátek, tedy v den, kdy začalo zase pěkně mrznout, jsem se k automatu v Novém Lískovci vypravil. Stála tam skupinka lidí, rozpačitě se pokoušeli mléko koupit. Automat však nebral peníze. Vmísil jsem se mezi ně a zkusil jsem to také. Rovněž bez úspěchu. Jedna paní si šla pro telefon a zkusila zavolat na automatu uvedené telefonní číslo. Spojila se a zjistila, že pokud svítí maličké signalizační žárovečky červeně, znamená to, že v automatu mléko není. Proto nebral peníze. Slíbili, že do hodiny mléko dovezou. Byl jsem zklamán, to by se jim stávat nemělo. – Druhý pokus následoval o den později, tentokrát jsem uspěl. Problémy jsou zde někdy s mincemi. Mají tam sice na automatu plošku, na které lze hranu mince zdrsnit, ale někdy musím pokoušet automat několikrát, než minci přijme. 

Na schůzku s p. Holíkem z Vojenskohistorického spolku (zmínil jsem se o něm v blogu 14. ledna) jsem nezapomněl. V pátek v podvečer jsem do Rytířské krčmy zašel. Poseděl jsem 20 minut u sklenice Rytíře. Zaznamenal jsem, jak se členové spolku schází, dva přišli v uniformě, ale spíš polní, pro fotoaparát nezajímavé. Spíš bych si vyfotografoval nový personál – dvě slečny obsluhy ve stylovém slušivém odění. Pan Holík stále nešel, takže jsem na další čekání rezignoval.

Jak jsem se na začátku zmínil, najednou začalo mrznout, v neděli večer i sněžilo. E-mailem mi přišel zvláštní návod proti chřipce. Prý už v roce 1919 za chřipkové epidemie se jeden lékař podivil rodině, které se nákaza vyhnula. Řekli mu, že do místnosti dali nádoby s neloupanou cibulí. Pod mikroskopem pak zjistil, že cibule pohltila viry a rodinu uchránila od nákazy. Za vyzkoušení to jistě stojí.

Žádné komentáře:

Okomentovat