pondělí 24. ledna 2011

Tak nám zastřelili... Z1

V pondělí bylo ohlášeno, že končí televizní stanice Z1. Jsem tím překvapen (nejen já: Je to šok), divím se, že někdo vloží do projektu tolik prostředků a pak to všechno odepíše jakoby nic. Tuto televizi jsem kdysi přivítal, ale jejím vývojem jsem byl zklamán. Pokud si někdo myslel, že získá diváky vysíláním úzce speciálního zpravodajství, kdy před blikajícím displayem moderátor přežvýkává údaje o hodnotách akcií a komodit třeba v Budapešti, je na omylu. Profesionálové netráví čas u něčeho takového, ani jich není tolik. Pro běžného diváka je to nezáživné. Prostě nedokázali pořádně vymezit, čeho a jak toho chtějí dosáhnout. Nebo neměli vysílat celoplošně a mohli se spokojit s nějakou minoritou při nižších nákladech. Přitom je jistě dost diváků, kteří by dali přednost inteligentním pořadům - jen pokud by byly k mání. Z1 šlápla vedle a končí.

V poslední době jsem měl problémy s poštou. Koupil jsem zboží přes internet, balíček došel, ale jedna věc v něm chyběla. Po reklamaci sdělili, že posílají dodatečně chybějící komponentu. Čekal jsem, marně. Opět reklamace. Sdělili, že balíček odeslali před čtrnácti dny. Čekal jsem dál. V pondělí pošta přivezla balíček, ale šlo o jinou zásilku. Odpoledne jsem zkontroloval schránku a našel jsem v ní avizo od pošty s upozorněním, že jsem si nevyzvedl balíček. Vyzývali mě k nápravě. Musel jsem tedy na poštu a konečně jsem očekávaný balíček dostal. Zajímavé je, že údajně mi ho doručovali dřív, ale ve schránce nikdy nic nebylo, kontroluji ji denně. Pošťačka dovezla jiný balíček a o lístku ve schránce nic neřekla. Prostě nepořádek. Hlavně že na autech mají napsáno Dnes podáte, zítra doručíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat